sztuka wyboru :)

Dostałam wyróżnienie od dwóch blogerek, które bardzo cenię, więc tym bardziej jest mi miło. Najtrudniej będzie mi wytypować następców, bo nie mam aż tak dużo wirtualnych znajomości, ale spróbuję :)
Pytania dostałam tylko od Asiaji / Asiyej :)))
(jejku, jak odmienić nick Asiaya :))
Viki nie przekazała pytań dalej. Uff, mniej roboty, hi, hi.

Zasady:
Liebster Award jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane blogerom o mniejszej liczbie obserwatorów, żeby dać im możliwość spopularyzowania bloga.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty wybierasz i nominujesz 11 kolejnych osób (nie zapomnij ich o tym poinformować ;-) oraz zadajesz im 11 wymyślonych przez siebie pytań.
Nie wolno nominować bloga, który nominował ciebie.

Odpowiadam zatem na te zadane:
1. Kawa czy herbata?
Niestety ja w ogóle mało piję, bo jak chodzę od szkoły do szkoły, to wolę nie musieć szukać łazienki :))
(ta odpowiedź nie jest inspirująca, więc właściwie nie powinna paść na moim blogu, ale cóź, nikt nie jest bez wad :)))
Kawę piję na przebudzenie, ale nie lubię jej smaku, herbatę zaś pijam rzadko. Ostatnio mam 'fazę' na wodę z miodem i cytryną.

2. Słodko czy słono?
Zależy co i kiedy, ale raczej (niestety) na słodko.

3. Torba czy plecak.
Plecak to był atrybut mojej młodości. Potem już tylko elegancka torebka.
A teraz ... w ręku torebka, na plecach plecak z papierami, teczkami, stetoklipem, bateriami do aparatów słuchowych, tubkami, gruszką do przepychania tubek i oczywiście płyn antybakteryjny, bo uszy niektórych moich uczniów nie są często zbyt czyste :))))

4. Miasto czy wieś?
Ehhh, sama nie wiem. Generalnie jestem 'a city girl'. Zawsze mieszkałam w dużych miastach, ale odkąd się przeprowadziłam do Londynu (z dziećmi), to duże miasta mnie męczą.
Jednak wieś? Nieee, raczej jakieś mniejsze miasteczko.

5. Biblioteka czy księgania?
Jako miejsce pracy? Żadne z tych :)))
A jeśli chodzi o dostęp do książek, to przy wielu przeprowadzkach zostaje mi głównie biblioteka, choć w księgarniach się ślinię straszliwie.

6. Samolot czy pociąg?
Samolot - nie cierpię długich podróży. Choć ... samolotem też w sumie jest bardzo długo, te godziny przed i po odprawie spędzone na lotniskach ...

7. Czarno-biało czy kolorowo?
Czarno-biało to zdecydowanie nie, ale feeria barw też jest męcząca. Najbardziej lubię tak ładnie nazwane po angielsku 'colour-schemes' albo 'coordinated colours'. I one ewoluują. Kiedyś było rudo-brązowo, teraz granaty i szarości.

8. Czucie i wiara czy szkiełko i oko?
Dla ciała szkiełko, oko i czucie :)), dla duszy wiara.

9. Zbierasz zdjęcia czy wspomnienia z podróży?
Wspomnienia w głowie, zdjęcia w komputerze.

10. Mierz siły na zamiary czy zamiary na siły?
Ja mierzę jednak siły na zamiary. A i tak się często przeliczam :(

11. Lepiej grzeszyć i potem żałować czy żałować, że się nie grzeszyło?
Wolę nie grzeszyć i nie żałować :)

Moje pytania:
1. Domatorka czy 'powsinoga'?
2. Ścisłe podążanie za trendami w modzie czy własny, niezależny styl?
3. Tęsknisz za byciem dzieckiem czy dobrze ci być dorosłym?
4. Bycie sławnym czy ciche, spokojne życie?
5. Marzeniom trzeba pomagać czy nie ma się wpływu na to, co się stanie?
6. Współczesne społeczeństwa są bardzo 'dzieciocentryczne' - Zgadzasz się z tym stwierdzeniem czy nie?
7. Praca marzeń czy pozwalająca na utrzymanie na dobrym poziome?
8. Jedna rzecz na raz czy 'multitasking' (wielozadaniowość)?
9. Gdybyś mogła się przenieść w czasie i żyć w innej epoce, to jaki okres by to był?
No i nie mogłabym nie skorzystać z takiej okazji, żeby się zapytać:
10. Co/Kto cię inspiruje?
11. Podziel się Twoją ulubioną stroną, którą można by podciągnąć pod kategorię 'Edukacja'
(przyznam, że bardzo liczę na fajne odpowiedzi szczególnie na to pytanie :))))

Blog nominowane:
Emigrantka z miłości - za piękny blog, piękne zdjęcia i piękną motywację do emigracji

Logopedia Praktyczna
- za fantastyczne, inspirujące pomysły i dzielenie się z innymi swoimi zdolnościami (wiele pomocy do ściągnięcia i wydrukowania, totalnie za free)

Matka Polka w UK
- za super smakowite potrawy i inne ciekawostki z Wyspy.

Kuchnia na Wyspie
- za wszystko: piękne zdjęcia, piękne mozaiki i piękne pisanie o życiu na Wyspie

Kuchnia pod Wulkanem
- za oryginalne potrawy i bardzo czytelne 'krok po kroku', z piękną dokumentacją zdjęciową każdego etapu 'przetwórczego' :))

Ponad siebie
- za inspirujące zabawy i świetne pomysły na to jak zorganizować życie dwóm ciekawym świata chłopcom

Blogostrefa
- za super pomysł na odkrywanie i jednoczenie polskiej blogosfery i blogostrefy :))

Zofię Sumczyńską
- bo jestem zauroczona Jej witrażami i lampami.

Imigrantkę z Londynu
- za przybliżanie czytelnikom piękna tego miasta

(wychodzi na to, że ze mnie jakaś zapalona kucharka i followerka blogów kulinarnych - nic bardziej mylnego, ale te blogi mnie inpirują. Może kiedyś coś nawet ugotuję :)))
Mam nadzieję, że przejmiecie pałeczkę, choć jeśli żywicie bezbrzeżną niechęć do wirtualnych łańcuszków lub do uchylania rąbka tajemnicy, to oczywiście przyjmę to ze zrozumieniem :)

Caramellita Rozbawiona

10 komentarze:

Monika said...

Dziękuję, bardzo mi miło ;) Właśnie mi przypomniałaś, że jakiś czas temu już takie wyróżnienie dostałam, więc teraz chyba nie mam wyjścia i muszę przyłączyć się do zabawy :)
Pozdrawiam!!

Caramellita said...

Moniko, widać nie masz wyboru :))
Czekam zatem na odpowiedzi!

emigr said...

Dziekuje Ci pieknie za zaproszenie do zabawy, jest mi niezmiernie milo:)
Mam nadzieje, ze w koncu uporam z moimi obowiazkami (prawdopodobnie szykuje mi sie jeszcze przedswiateczny wyjazd do PL) oraz z ciaglymi problemami z netem i uda mi sie w dolaczyc do zabawy:)
Gdyby jednak tak sie nie stalo, to uwierz mi, jest to tylko i wylacznie wina sil wyzszych, a nie moje zaniedbanie lub lekcewazenie Twojej osoby. Jeszcze raz wielkie dzieki za wyroznienie!
Pozdrowionka!:*

Caramellita said...

Kachna, na pewno nie odczytam tego jak lekceważenie, tym bardziej, że wiem, jak dużo czasu - wbrew pozorom - zajmuje odpowiedzenie na te wszystkie pytania, ułożenie własnych i podlinkowanie do innych blogów :))
Ale jeśli znajdziesz chwilę, to będzie mi miło przeczytać Twoje odpowiedzi.
Pozdrawiam

Asia K said...

Caramellito, wysłałam Ci zaproszenie do zabawy, chyba tej samej :) będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział - więcej szczegółów na asjenka.blox.pl, pozdrawiam :)

Caramellita said...

Asiu dziękuję bardzo, postaram się wkrótce odpowiedzieć :)

DD said...

Szczere gratulacje.
Pozdrawiam!

prace maturalne said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Siergiey Hackov said...

https://gtss.ssf.gov.co/SedeElectronica/redirect.do?destino=http://hacksforgames2017.blogspot.com/

bconroy said...

Co możecie powiedzieć o piórach Waterman. Czy ktoś z was zamawiał pióra tego typu? Jeśli tak to proszę o jakieś opinie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

Post a Comment

Dziękuję za każdy motywujący i inspirujący komentarz :)